loading...
سایت عاشقانه داستان عشق
تبلیغات
جای تبلیغات
sobhan بازدید : 183 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

کسي ما را نمي جويد
کسي ما را نمي پرسد
کسي تنها يي ما را نمي گريد
دلم در حسرت يک دست،
دلم در حسرت يک دوست
دلم در حسرت يک بي رياي مهربان مانده است

 

بقیه در ادامه مطلب

 

کسي ما را نمي جويد
کسي ما را نمي پرسد
کسي تنها يي ما را نمي گريد
دلم در حسرت يک دست،
دلم در حسرت يک دوست
دلم در حسرت يک بي رياي مهربان مانده است
کدامين يار ما را مي برد تا انتهاي باغ باراني؟ 

برچسب ها جملات دلتنگی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام خوش امدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ایا این سایت خوب هست
    عاشقانه

    کد اهنگ پیشواز

    آمار سایت
  • کل مطالب : 470
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 400
  • باردید دیروز : 356
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,008
  • بازدید ماه : 4,658
  • بازدید سال : 42,561
  • بازدید کلی : 361,497