loading...
سایت عاشقانه داستان عشق
تبلیغات
جای تبلیغات
sobhan بازدید : 1162 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود آهنگ عاشقانه یه لحظه چشماتو ببند از گروه سون

 

دانلود آهنگ عاشقانه و جدید یه لحظه چشماتو ببند از گروه سون همراه متن

 

 

داری میگذری از من داری رد میشی آسون

 حرفی برات ندارم بغضمو کردی پنهون

 اشکامو در میاری ولی انگار نه انگار

 دستامو بگیر تو دستات برای آخرین بار

 یه لحظه چشماتو ببند شاید منو یادت بیاد

 همون که بهش گفتی یه روز جای تو هیچکس نمیاد

 این شعر عاشقونه نیست یه التماسه خوب من

 غرور و گریه می کنم نشکن منو پسم نزن

 چند بار باید به چشم تو بشکنم آروم بگیری

 بگو چقدر گریه کنم تا دیگه از پیشم نری

 بگو چقدر اشک بریزم تا منو تنها نذاری

 دارم به چشمات باج می دم تا تو بگی دوسم داری

اما من هنوز دوستت دارم بدون اگه حتی قلبتو پس بگیری

اگه مثل امروزم بهم بگی نمی خوام تو رو می تونی که بری

هنوزم چشماتو می پرستم و بی تو هر لحظه رو درگیر توام

تو خیالم دستاتو میگیرم و بازم احساس می کنم پیش توام

یه لحظه چشماتو ببند شاید منو یادت بیاد

همون که بهش گفتی یه روز جای تو هیچکس نمیاد

این شعر عاشقونه نیست یه التماسه خوب من

غرور و گریه می کنم نشکن منو پسم نزن

چند بار باید به چشم تو بشکنم آروم بگیری

 بگو چقدر گریه کنم تا دیگه از پیشم نری

 بگو چقدر اشک بریزم تا منو تنها نذاری

دارم به چشمات باج می دم تا تو بگی دوسم داری

 

 

دانلود آهنگ عاشقانه یه لحظه چشماتو ببند از گروه سون

 

دانلود آهنگ عاشقانه و جدید یه لحظه چشماتو ببند از گروه سون همراه متن

 

 

داری میگذری از من داری رد میشی آسون

 حرفی برات ندارم بغضمو کردی پنهون

 اشکامو در میاری ولی انگار نه انگار

 دستامو بگیر تو دستات برای آخرین بار

 یه لحظه چشماتو ببند شاید منو یادت بیاد

 همون که بهش گفتی یه روز جای تو هیچکس نمیاد

 این شعر عاشقونه نیست یه التماسه خوب من

 غرور و گریه می کنم نشکن منو پسم نزن

 چند بار باید به چشم تو بشکنم آروم بگیری

 بگو چقدر گریه کنم تا دیگه از پیشم نری

 بگو چقدر اشک بریزم تا منو تنها نذاری

 دارم به چشمات باج می دم تا تو بگی دوسم داری

اما من هنوز دوستت دارم بدون اگه حتی قلبتو پس بگیری

اگه مثل امروزم بهم بگی نمی خوام تو رو می تونی که بری

هنوزم چشماتو می پرستم و بی تو هر لحظه رو درگیر توام

تو خیالم دستاتو میگیرم و بازم احساس می کنم پیش توام

یه لحظه چشماتو ببند شاید منو یادت بیاد

همون که بهش گفتی یه روز جای تو هیچکس نمیاد

این شعر عاشقونه نیست یه التماسه خوب من

غرور و گریه می کنم نشکن منو پسم نزن

چند بار باید به چشم تو بشکنم آروم بگیری

 بگو چقدر گریه کنم تا دیگه از پیشم نری

 بگو چقدر اشک بریزم تا منو تنها نذاری

دارم به چشمات باج می دم تا تو بگی دوسم داری

 

                                                                                          

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام خوش امدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ایا این سایت خوب هست
    عاشقانه

    کد اهنگ پیشواز

    آمار سایت
  • کل مطالب : 470
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 124
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 297
  • باردید دیروز : 312
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 297
  • بازدید ماه : 1,685
  • بازدید سال : 39,588
  • بازدید کلی : 358,524