loading...
سایت عاشقانه داستان عشق
تبلیغات
جای تبلیغات
sobhan بازدید : 714 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (2)

%تنها !

سلام ای خواب …

ای رویا…

سلام ای آنکه با تو عشق شد پیدا

سلام ای آشنا،

ای مه…

سلام ای مونس شبها…

مرا با خود ببر زینجا

نمی دانی که چشمانت چه با من می کند هر شب ….

نمی دانی فریب چشم های تو طلسمم می کند دیوانه می سازد نگاهم را

ولی افسوس اینجا !

فاصله صدها هزاران راه را باید بپیماید

و من تنها ندارم طاقت رفتن

نگاهم کن بشو همراه من

اینجا بی تو تنهایم ….

و می گیرم سراغ چشم هایی را که یک شب آتشی افکند در جانم ….

ولی افسوس …

این آتش زبان شعر هایم را نمی داند

نشد همراه…

ندانست این دل تنها که یک دم هم زبانی را طلب دارد

نمی داند دل تنها پری رویان دیگر را

نمی داند اگر یک دم !

شبی !

تنها !

زبانم را بداند او

من آن شب را کنم تا صبح فردا روشن از مهتاب

 

 

بقیه در ادامه مطلب

%تنها !

سلام ای خواب …

ای رویا…

سلام ای آنکه با تو عشق شد پیدا

سلام ای آشنا،

ای مه…

سلام ای مونس شبها…

مرا با خود ببر زینجا

نمی دانی که چشمانت چه با من می کند هر شب ….

نمی دانی فریب چشم های تو طلسمم می کند دیوانه می سازد نگاهم را

ولی افسوس اینجا !

فاصله صدها هزاران راه را باید بپیماید

و من تنها ندارم طاقت رفتن

نگاهم کن بشو همراه من

اینجا بی تو تنهایم ….

و می گیرم سراغ چشم هایی را که یک شب آتشی افکند در جانم ….

ولی افسوس …

این آتش زبان شعر هایم را نمی داند

نشد همراه…

ندانست این دل تنها که یک دم هم زبانی را طلب دارد

نمی داند دل تنها پری رویان دیگر را

نمی داند اگر یک دم !

شبی !

تنها !

زبانم را بداند او

من آن شب را کنم تا صبح فردا روشن از مهتاب

و فردا روز آغاز است …

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط اشکان خادمیان در تاریخ 1393/03/11 و 18:01 دقیقه ارسال شده است

loovestoory.tk
این آدرسی که قرار بود واست درست کنم پر بود یه آدرس دیگه بده تا واست درست کنم.شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط admin در تاریخ 1393/03/11 و 17:24 دقیقه ارسال شده است

بله شما اول دی ان اس یک وبلاگه دیگه مثل بلاگفا یا هر وبلاگ دیگه ی میخواد باشه را وارد کنید بعد از تایید و وارد شدن در مرحله 2 دی ان اس را تغییر داده و دی ان اس رز بلاگ بگذارید. اونوقت دی ان اس رزبلاگ را قبول میکند.


ممنون میشم اگه شد بنر منو بزاری




کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام خوش امدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ایا این سایت خوب هست
    عاشقانه

    کد اهنگ پیشواز

    آمار سایت
  • کل مطالب : 470
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 349
  • باردید دیروز : 356
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,957
  • بازدید ماه : 4,607
  • بازدید سال : 42,510
  • بازدید کلی : 361,446