loading...
سایت عاشقانه داستان عشق
تبلیغات
جای تبلیغات
sobhan بازدید : 251 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (2)

Shahram Shokohi – Dele Divone

دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی شهرام شکوهی بنام دل دیوونه

دانلود آهنگ شهرام شکوهی بنام دل دیوونه

» بهمراه متن آهنگ دل دیوونه «

 

شهرام شکوهی به نام دل دیوونه

دانلود آهنگ دل دیوونه در ادامه مطلب

 

 

Shahram Shokohi – Dele Divone

دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی شهرام شکوهی بنام دل دیوونه

دانلود آهنگ شهرام شکوهی بنام دل دیوونه

» بهمراه متن آهنگ دل دیوونه «

 

شهرام شکوهی به نام دل دیوونه

 

آهنگ با کیفیت ۱۲۸ : حجم ۳٫۷۰ مگابایت

» دانلود آهنگ دل دیوونه «

 

 

 

 

 

دل دل دل دیوونه کی قدر تورو می دونه
عشق نیست حال تو ویرونه

اونکه که تو دلم جاشه با عشقی که تو چشماشه
ای کاش مال من باشه

این دل ماله تو بود اما از تو چه سود
وای از رفتن تو از دنیا حسود

عاشق تماشا کن مرا گاهی، جان
تا دلت شاید سوی من آید اگر خواهی
تا عشق آید به همراهی

دل دل دل دیوونه کی قدر تورو می دونه

عشق نیست حال تو ویرونه

اونکه که تو دلم جاشه با عشقی که تو چشماشه
ای کاش که مال من باشه.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط خاطره در تاریخ 1393/02/18 و 0:32 دقیقه ارسال شده است

این آهنگه که دیگه محشره .
فقط ببخشید میشه آهنگ \"اسیر\" رو بزارید از شکوهی ؟؟؟؟؟
دنبالش گشتم ولی یداش نمیکنمشکلک
خبرم کنید.

این نظر توسط mahdi در تاریخ 1393/02/18 و 0:00 دقیقه ارسال شده است

سلام من می خواستم نویسنده سایتتون بشم



همه شرایط رو قبول میکنم



برای هر پست ۳۰۰ یا ۴۰۰ بدید من هستم



منتظر ایمیل شما هستم

اسم مهدی

سن ۱۸

ایمیل musicvideo92@chmail.com

منتظر ایمیل شما هستم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام خوش امدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ایا این سایت خوب هست
    عاشقانه

    کد اهنگ پیشواز

    آمار سایت
  • کل مطالب : 470
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 228
  • باردید دیروز : 356
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,836
  • بازدید ماه : 4,486
  • بازدید سال : 42,389
  • بازدید کلی : 361,325