loading...
سایت عاشقانه داستان عشق
تبلیغات
جای تبلیغات
sobhan بازدید : 209 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

قفس را بشکن

بیا در دلم بنشین

شاعر شو

ابیات شعر را بشکن

جاری شو

بیا در من

بمان با من

قفس دل را بشکن

کنار من بخوان آواز

دور نرو

غزل بنوش

کنار حس دلتنگی

اوزان شعر را برهم زن

کمی از تاریخ چشمهایت بنواز

تاریخ را بشکن

مرا بشکن

درون مستی و مستی

بنوشان جرعه ایی در من

و ساز دل بنواز

رهایم کن در درون چشمهایت

مرا بشکن در این جرعه

بگو حرفی 

دوباره انقلابی تازه بربا کن

مرا آغاز کن

بگو تا قافیه بشکند در این وازه

مرا سازکن بنواز

برایم عالمی بگشا

بیا در من

کمی می خور

بخوان با من

غزل شو

دلتنگی باران را

با آواز گیتار بشکن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام خوش امدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ایا این سایت خوب هست
    عاشقانه

    کد اهنگ پیشواز

    آمار سایت
  • کل مطالب : 470
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 485
  • باردید دیروز : 356
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,093
  • بازدید ماه : 4,743
  • بازدید سال : 42,646
  • بازدید کلی : 361,582