loading...
سایت عاشقانه داستان عشق
تبلیغات
جای تبلیغات
sobhan بازدید : 209 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیام های های عاشقانه زیبا 93

گاهی

باید آرزوهایت را

مثل قاصدک

بگذاری کف دست

و بسپاریشان به دست باد

تا بروند

و سهم دیگران شوند....

.

.

.

حق دارند این چشم ها...

اگر هنوز هم...

خیره می شوند به دور دست ها....

این چشم ها...

پشت سر مسافرشان آب ریخته اند...!

.

.

.

بغض بزرگترین نوع اعتراض در برابر آدم هاست

اگه بشکنه دیگه اعتراض نیست.التماسه....

.

.

.

ببار باران ، ببار ...

من سفرکرده ای دارم ؛

که فرصت نداد آب پشت پایش بریزم ...!

.

.

.

پناه می برم از روزهای سختی که دوستت دارم

به روزهای سخت تری

که دوستت خواهم داشت...

.

.

.

زندگی شبیه شعریست ؛ قافیه هایش با من ، ” تو ” فقط همیشه ردیف باش !

.

.

.

چقدر

نوازش دست های مهربانت خوب است

و من

چه زود

دلم

برای همه چیزهای خوب

تنگ میشود…

.

.

.

کـسـی چـه مـی دانــد ؟ !

شاید روزی بیاید که حال من هم خوب شود ...

هــوا خـــوب شـــود ...

عــشــق خــوب شــود ...

و تـــــو ...

خــــوب مــن شـــوی !!!

 

 

 

بقیه در ادامه مطلب

پیام های های عاشقانه زیبا 93

گاهی

باید آرزوهایت را

مثل قاصدک

بگذاری کف دست

و بسپاریشان به دست باد

تا بروند

و سهم دیگران شوند....

.

.

.

حق دارند این چشم ها...

اگر هنوز هم...

خیره می شوند به دور دست ها....

این چشم ها...

پشت سر مسافرشان آب ریخته اند...!

.

.

.

بغض بزرگترین نوع اعتراض در برابر آدم هاست

اگه بشکنه دیگه اعتراض نیست.التماسه....

.

.

.

ببار باران ، ببار ...

من سفرکرده ای دارم ؛

که فرصت نداد آب پشت پایش بریزم ...!

.

.

.

پناه می برم از روزهای سختی که دوستت دارم

به روزهای سخت تری

که دوستت خواهم داشت...

.

.

.

زندگی شبیه شعریست ؛ قافیه هایش با من ، ” تو ” فقط همیشه ردیف باش !

.

.

.

چقدر

نوازش دست های مهربانت خوب است

و من

چه زود

دلم

برای همه چیزهای خوب

تنگ میشود…

.

.

.

کـسـی چـه مـی دانــد ؟ !

شاید روزی بیاید که حال من هم خوب شود ...

هــوا خـــوب شـــود ...

عــشــق خــوب شــود ...

و تـــــو ...

خــــوب مــن شـــوی !!!

.

.

.

جای تو خالیست ...

هزاران کلمه در جای خالی تو ریختم اما جای خالی تو پر نشد ...

هیچ چیز جای تو را پر نمی کند ...

هیچ چیز!

تو از جنس بی نهایت بودی!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام خوش امدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ایا این سایت خوب هست
    عاشقانه

    کد اهنگ پیشواز

    آمار سایت
  • کل مطالب : 470
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 194
  • باردید دیروز : 356
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,802
  • بازدید ماه : 4,452
  • بازدید سال : 42,355
  • بازدید کلی : 361,291