loading...
سایت عاشقانه داستان عشق
تبلیغات
جای تبلیغات
sobhan بازدید : 221 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

 

شعر های زیبای عاشقانه تنهایی

 

از تـــمام عشــقمان فاصله اش ســــهم مـن است

هــــر کجا میروم از قـــصه ی عشقی سخن است

چـــاره ای نیست... ، بـه رویــــای تــو عــادت دارم

این همان سخت ترین قسمت عاشق شدن است

 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   سایت عاشقانه ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

او رفـــت و بــرایــــم انتـــظارش باقـــیست


پشت قدمـــــش عـــبور اشــــکم جاریست

ای کــــاش بدانـــد که پـــس از او عمـــری


در خــــلوت من همیشه جایـــش خالیست

 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   سایت عاشقانه  ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

امــانده ام بی تـــو در این زندان بی فرجام سـرد

کــولـه بارم پر شــده از عشـــق بی پـایــان درد

حاصل و ته مانده ام ای دل سکوت عاشقیست

داســتان زلـــف حـیرانت ســــلـوک و بندگیست

 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   سایت عاشقانه  ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

جـــاده قـــلب مـــرا رهـــگــذری نیست که نیست

به جــز انـــدوه در آن همسـفری نیست که نیست

شـــــاید این قســمت من بود که بی کـــس باشم

کـــه به جـــز سایه مـرا با خبری نیست که نیست

 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   سایت عاشقانه  ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■


هـمدم گــل گشته ام همبستر خاکــم مکن

قطره قطره میچکم از چشم خود پاکم مکن

حســـــرت چشمان تو داغ دلــم را تازه کرد

جان فـــــدای چشــم تو دیگر پریشانم مکن

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   سایت عاشقانه ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■


فکر کردم آسمان را میتوان تسخیر کرد

آب اُقــیانوس را بــا آه خـــود تبخیر کرد

فکـــر کردم رفـتنت را میتـوان از یاد برد

هیــچ دانستی ، دلـم را رفتن تو پیر کرد


■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   سایت عاشقانه  ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

ای که از تازگی زخــــم دلم تازه تــری

ای كه از قـصـــه دلتنـگی من باخبـری

مثل مهتاب که از خاطر شـب می گذرد

هر شب آهسته از آفاق دلم می گذری


■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   سایت عاشقانه  ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■


من که تصویری نــدارم در نـگاه هیچ کس

خوب شد هرگز نبودم تکیه گاه هیچ کس

کاش فنجانی نسازد کــوزه گر از خاک من

تــا نیــفتد در دلـم فال ســیاه هــیچ کــس


■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   سایت عاشقانه ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■


ای دلــــم زهـــــر جــــدایی را بـــخـــور

چــــوب عمـــری بـی وفـــایی را بخـــور

ای دلـــم دیدی کـه ماتــت کــــرد و رفت

خـــنده ای بـر خاطـــراتــت کـــرد و رفت


■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   سایت عاشقانه  ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■


صــادقانه دل سـپردم سرنوشتم شـوم شد

قلـب من با رفتنت از عشق هم محروم شد

دل که در زنــدان چشمانت دقـایق میشمرد

عاقبت سهمش نشستن با دلی مظلوم شد


■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   سایت عاشقانه  ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■


مُــردم از درد و نمی آید به بــالـینم هــنوز

مـرگ خود می بینم و رویت نمیبینم هنوز

بر لــب آمد جان و رفتند آشنایان از ســرم

شــمع را نــازم که میگرید به بالـینم هـنوز


■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   سایت عاشقانه  ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■


عمق چشمان پر از تنهاییم را دید و رفت

سـنگدل بر آرزوهـای دلــم خندید و رفت

عـــاقبت گفتـــم به او راز دل دیــوانه را

گـــرچه بر زخـــمم نمــک پاشید و رفت


■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   سایت عاشقانه ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■


روزهــا رفـــت ولی یــاد تو کمـــرنگ نگشت


سالها رفت و دل ساده ی من سنگ نگشت

ذهــن من بستر صد خاطـــره با یــاد تو شـد

یادت از صفحه ی این خاطره کمرنگ نگشت


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام خوش امدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ایا این سایت خوب هست
    عاشقانه

    کد اهنگ پیشواز

    آمار سایت
  • کل مطالب : 470
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 298
  • باردید دیروز : 356
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,906
  • بازدید ماه : 4,556
  • بازدید سال : 42,459
  • بازدید کلی : 361,395