loading...
سایت عاشقانه داستان عشق
تبلیغات
جای تبلیغات
sobhan بازدید : 215 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

متن های فاز غمگین و تیکه دار احساسی

 



ﺍﺧــﻼﻗـﻢ ﺳگیه...
ﭼــﻮﻥ ﺗـﻮ ﺗـــﺮﺱ ﺣـﻤﻠـﻪ ﯼ ﮔـــﺮﮔﻬﺎ ﺑـﺰﺭﮒ ﺷــﺪﻡ

.

.

.

کسی ما را نمی پرسد کسی ما را نمی جوید

کسی تنهایی مارا نمی گرید

دلم در حسرت یک دست

دلم در حسرت یک دوست

دلم در حسرت یک بی ریای مهربان ماندست..

.

.

.

بقیه در ادامه مطلب

متن های فاز غمگین و تیکه دار احساسی

 



ﺍﺧــﻼﻗـﻢ ﺳگیه...
ﭼــﻮﻥ ﺗـﻮ ﺗـــﺮﺱ ﺣـﻤﻠـﻪ ﯼ ﮔـــﺮﮔﻬﺎ ﺑـﺰﺭﮒ ﺷــﺪﻡ

.

.

.

کسی ما را نمی پرسد کسی ما را نمی جوید

کسی تنهایی مارا نمی گرید

دلم در حسرت یک دست

دلم در حسرت یک دوست

دلم در حسرت یک بی ریای مهربان ماندست..

.

.

.

طناب دار بر گردنم آویختند و گفتند آخرین آرزویت چیست؟

گفتم دیدن روی یار

گفتند :خسته است به خدا تا صبح طنابت را بافته است ...

.

.

.

میگن هیچ عشقی تو دنیا مثل عشق اولین نیست...

چرت میگن ادم هرچی جلوتر میره موارد بهتری پیدا میشه... ؛)

.

.

.

ﻣﻦ ﺍﻭﻧﻴــــــﻡ ﻛﻪ ﺧﻴﺮﻩ ﺭﻭ ﺩﺭﻩ
ﺧﻮﺷﻴﺶ ﺭﻭ ﻣﻴﺪﻩ ﻏﺼﻪ ﻣﻴﺨﺮﻩ
ﻛﻪ ﺣﺎﻟﺶ ﺍﺯ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺑﺪﺗﺮﻩ
ﺩﻝ ﻧﻤﻴﺪﻩ ﻭ ﺩﻝ ﻧﻤﻴﺒﺮﻩ
ﻛﺴﻲ ﻛﻪ ﺑﺎ ﻛﺴﻲ ﻗــــﺩﻡ ﻧﺰﺩ
ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﻋﻜﺴﻲ ﻏﻴﺮ ﻏﻢ ﻧﺰﺩ
ﺳﺮﻱ ﺑﻪ ﻗﻠﺐ ﻋﺎﺷﻘــــــﻡ ﻧﺰﺩ
ﺍﻭﻥ ﻛﻪ ﺭﻭ ﺩﻟــــــﻡ ﺯﺧﻢ ﻛﻢ ﻧﺰﺩ

.

.

.

پر از اشکم ولی میخندم به سختی...
به قول فروغ که میگفت :
شهامت میخواهد سرد باشی و گرم بخندی!!

.

.

.

ﺑﻪ ﺭﺍﺳﺘﯽ ﮐﻪ ﭼﻘﺪﺭ ﺷﺒﯿﻪ ﺍﻧﺪ ﺑﻪ ﯾﮑﺪﯾﮕﺮ؛
ﻋﻄﺮﻫﺎ ﻭ ﺁﺩﻡ ﻫﺎ !
ﻫﺮ ﮐﺪﺍﻡ ﺑﺎ ﺑﻮﯾﯽ ﻣﺘﻔﺎﻭﺕ ؛
ﮔﺮﻡ !
ﺳﺮﺩ !
ﺷﯿﺮﯾﻦ !
ﺗﻠﺦ !
ﻣﯽﮔﻮﯾﻨﺪ ﻋﻄﺮ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻓﺎﺻﻠﻪﺍﯼ ﻧﺴﺒﺘﺎً ﺩﻭﺭ ﮐﻪ ﺑﺰﻧﯽ
ﺑﻮﯾﺶ ﻣﺎﻧﺪﮔﺎﺭﺗﺮ ﺍﺳﺖ ...
ﺭﺍﺳﺖ ﮔﻔﺘﻪﺍﻧﺪ !
ﺁﺩﻡ ﻫﺎ ﺭﺍ ﻧﯿﺰ ﺍﺯ ﺩﻭﺭ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺪﺍﺭﯼ ﻣﺎﻧﺪﻧﯽﺗﺮﻧﺪ !
ﮔﻮﯾﯽ ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﻧﺰﺩﯾﮑﯽ ﻟﻄﻒ ﻣﺎﻧﺪﻥ ﺭﺍ ﮐﻢ ﻣﯽﮐﻨﺪ ...

.

.

.

خدا از هرچه پنداری جدا باشد!
خدا هرگز نمیخواهد خدا باشد!!! نمیخواهد خدا بازیچه ی دست شما باشد...
که او هرگز نمیخواهد چنین آیینه ای وحشت نماباشد...!!!

.

.

.

ﮔﺎﻫﻰ ﺍﻭﻗﺎﺕ ﺍﻳﻦ ﺁﺩﻡ ﻫﺎ ﻧﻴﺴﺘﻦ ﻛﻪ ﻋﻮﺽ ﻣﻰ ﺷﻦ،ﻧﻘﺎﺑﻪ
ﻛﻪ ﻣﻰ ﺍﻓﺘﻪ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام خوش امدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ایا این سایت خوب هست
    عاشقانه

    کد اهنگ پیشواز

    آمار سایت
  • کل مطالب : 470
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 225
  • باردید دیروز : 356
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,833
  • بازدید ماه : 4,483
  • بازدید سال : 42,386
  • بازدید کلی : 361,322