loading...
سایت عاشقانه داستان عشق
تبلیغات
جای تبلیغات
sobhan بازدید : 260 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
307267724.jpg

 

دلگیرم از تو...آنقدر که دیگر نامت قلبم را نمی لرزاند !


گفته بودم من را نشکن ! اگر بشکنم دیگر نمیتوانم بلند شوم


اما بی توجه به عشقم قلبم را شکستی!


چرا ؟ چرا حرف هایت را  نمیگویی؟


چرا از من دوری میکنی؟


اما من به این جمله اعتقاد دارم :


زمین گرد است . . . ! ! !


از هر کجا شروع به رفتن کنی از هم باز خواهی گشت به همان نقطه!

 

بقیه در ادامه مطلب

307267724.jpg

 

دلگیرم از تو...آنقدر که دیگر نامت قلبم را نمی لرزاند !


گفته بودم من را نشکن ! اگر بشکنم دیگر نمیتوانم بلند شوم


اما بی توجه به عشقم قلبم را شکستی!


چرا ؟ چرا حرف هایت را  نمیگویی؟


چرا از من دوری میکنی؟


اما من به این جمله اعتقاد دارم :


زمین گرد است . . . ! ! !


از هر کجا شروع به رفتن کنی از هم باز خواهی گشت به همان نقطه!


این را به خاطر داشته باش برای همیشه ،


وقتی بوسه های تیغ را روی دستم دیدی این را به خاطر بیاور که ،


تو بی حسم کردی به تمام حس های دنیا !


خواهی دید روزی من را که در خون خودم می غلتم . . .


آن روز به یاد بیاور این عاشقانه ها را که سرد از کنارشان عبور کردی . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام خوش امدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ایا این سایت خوب هست
    عاشقانه

    کد اهنگ پیشواز

    آمار سایت
  • کل مطالب : 470
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 183
  • باردید دیروز : 356
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,791
  • بازدید ماه : 4,441
  • بازدید سال : 42,344
  • بازدید کلی : 361,280