loading...
سایت عاشقانه داستان عشق
تبلیغات
جای تبلیغات
sobhan بازدید : 191 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (1)

 

آهنگ ” دلم گرفته ” امین رستمی


پای پنجره نشستم کوچه خاکستری باز زیر بارون من چه دلتنگتم امروز

انگار از همون روزاست حال و هوام رنگ توئه کوچه دلتنگ توئه

دلم گرفته دوباره هوای تو رو داره

چشمای خیسم واسه ی دیدنت بی قراره

این راهه دورم خبرم از دل من که نداره

آروم ندارم یه نشونه می خوام واسه قلبم

جز این نشونه واسه چیزی دخیل نمی بندم

این دل تنهام دوباره هوای تو رو داره

هوای شهر تو و بوی گلاب

پیچیده توی اتاقم مثل خواب

داره بدجوری غریبی می کنه

آخه جز تو دردمو کی می دونه

دلم گرفته دوباره هوای تو رو داره

چشمای خیسم واسه ی دیدنت بی قراره

این راهه دورم خبرم از دل من که نداره

 

 

 

حجم = ۳/۷۱ مگابایت | مدت = ۴:۰۰ دقیقه | فرمت فایل = MP3 | کیفیت : ۱۲۸


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام خوش امدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ایا این سایت خوب هست
    عاشقانه

    کد اهنگ پیشواز

    آمار سایت
  • کل مطالب : 470
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 109
  • باردید دیروز : 356
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,717
  • بازدید ماه : 4,367
  • بازدید سال : 42,270
  • بازدید کلی : 361,206