loading...
سایت عاشقانه داستان عشق
تبلیغات
جای تبلیغات
sobhan بازدید : 407 دوشنبه 12 خرداد 1393 نظرات (0)
چرادیگرقدم درچشمانم نمی گذاری؟

 

تورامی خوانم و تورا باتمام حنجره ها صدا می کنم... 

ای عابرکوچه های بی کسی ام... 

چرادیگرقدم درچشمانم نمی گذاری؟ 

چرا می خواهی دراین خزان سکوت، پشت این پنجره ،چشمانم یخ بزند؟ 

چشمانم تمام وجودت را زمزمه می کند... 

درون غارتنهایی ام، برای دوریت،دلواپسی ترین ثانیه ها راسپری می کنم... 

تورامی خوانم... 

دراین برهوت غم، ثانیه ای همدم من باش؛ زیرپاهایم غم سبز شده... 

چشمانم را هنوز درمسیرراهت قربانی می کنم... 

تورامی خوانم... 

چرانمی آیی...؟ 

تورامی خوانم...

چرادیگرقدم درچشمانم نمی گذاری؟

 

تورامی خوانم و تورا باتمام حنجره ها صدا می کنم... 

ای عابرکوچه های بی کسی ام... 

چرادیگرقدم درچشمانم نمی گذاری؟ 

چرا می خواهی دراین خزان سکوت، پشت این پنجره ،چشمانم یخ بزند؟ 

چشمانم تمام وجودت را زمزمه می کند... 

درون غارتنهایی ام، برای دوریت،دلواپسی ترین ثانیه ها راسپری می کنم... 

تورامی خوانم... 

دراین برهوت غم، ثانیه ای همدم من باش؛ زیرپاهایم غم سبز شده... 

چشمانم را هنوز درمسیرراهت قربانی می کنم... 

تورامی خوانم... 

چرانمی آیی...؟ 

تورامی خوانم...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام خوش امدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ایا این سایت خوب هست
    عاشقانه

    کد اهنگ پیشواز

    آمار سایت
  • کل مطالب : 470
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 126
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 298
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 301
  • بازدید ماه : 1,689
  • بازدید سال : 39,592
  • بازدید کلی : 358,528