loading...
سایت عاشقانه داستان عشق
تبلیغات
جای تبلیغات
sobhan بازدید : 547 دوشنبه 12 خرداد 1393 نظرات (0)

سری جدید متن های احساسی

 

 

رفــــــاقـــت " ســـیـــگـــار " هـــم الـــکیـــه
پـــــول کــه نــــداشــــته باشـــــی سیـــگارم تـــــنهاتــ مــــیزاره

.

.

.

رفــــــاقـــت " ســـیـــگـــار " هـــم الـــکیـــه
پـــــول کــه نــــداشــــته باشـــــی سیـــگارم تـــــنهاتــ مــــیزاره

.

.

.

ﺯﻧـﺪﮔــﯽ ﺍﻧـﮕــﺎﺭ
ﺗـﻤــﺎﻡ ِ ﺻـﺒــﺮﺵ ﺭﺍ ﺑـﺨـﺸـﯿـﺪﻩ ﺍﺳـﺖ ﺑـﻪ ﻣــــﻦ !!
ﻫـﺮﭼــﻪ ﻣــــﻦ ﺻـﺒــﻮﺭﯼ ﻣﯿﮑـﻨـﻢ ﺍﻭ ﺑــﺎ ﺑـﯽ ﺻـﺒـﺮﯼ ِ ﺗـﻤــﺎﻡ
ﻫـﻮﻝ ﻣﯿﺰﻧــﺪ
ﺑـــﺮﺍﯼ ﺿـﺮﺑــﻪ ﺑـﻌــﺪ .... !
ﮐـﻤـﯽ ﺧـﺴـﺘــﮕـﯽ ﺩﺭ ﮐــﻦ ، ﻟـﻌـﻨـﺘـــﯽ . ..
ﺧـﯿــﺎﻟـﺖ ﺭﺍﺣـﺖ ....!!
ﺧـﺴـﺘـﮕــﯽ ِ ﻣــــــﻦ
ﺑـﻪ ﺍﯾـﻦ ﺯﻭﺩﯼ ﻫــﺎ ﺩَﺭ ﻧـﻤـﯽ ﺷـﻮﺩ ..

.

.

.

ﺳﺮﻟﻮﺣﻪ ﻭﺻﻴﺘﻢ اﻳﻦ اﺳﺖ..........بَعـد از مَــرگَـم ...
جِنــازه اَم را بِســوزانـید می خواهَم ...
حَســرَتِ سَـرخاکـ آمدَنَـم به دلِ خیـلی هـا بِمــانَــد !!!

.

.

.

ﮐﻢ ﮐﻢ ﯾﺎﺩ ﺧﻮﺍﻫﯽ ﮔﺮﻓﺖ !!!
ﺑﺎ ﺁﺩﻣﻬﺎ ........
ﻫﻤﺎﻧﮕﻮﻧﻪ ﺑﺎﺷﯽ ، ﮐﻪ ﻫﺴﺘﻨﺪ ... !
ﻫﻤﺎﻧﻘﺪﺭ ...
ﺧـــﻮﺏ ....
ﮔـــــــﺮﻡ .....
ﻣﻬـــــﺮﺑﺎﻥ .....
ﻭ ﮔﺎﻫﯽ ﻫﻤﺎﻧﻘﺪﺭ ...
ﺑـــﺪ .....
ﺳــــﺮﺩ ...
ﺗﻠـــــــــﺦ...

.

.

.

.

احساس را فلک نکنیم...
این طفل معصوم چه میداند...
منطق چیست???

.

.

.

آری آغاز دوست داشتن است گرچه پایان راه ناپداست من دگر به پایان نیندیشم که همین دوست داشتن زیبا ست.

.

.

.

.

.

من تیشه بر می دارم و غم می تراشم
حتی من از این زخم مرهم می تراشم ...

.

.

.

می بوسمت در هاے و هوے گنگ آدم ها
با التهابے که رصد کرده تو را هر جا ...

در کنج عکس تو خودم را مے کشم با شوق
با یک پرینت رنگے از تصویر این دنیا ...

.

.

.

تو شدی سهم من از این دنیا یک ضمیر مخاطب مفرد ...
حیف که تو ضمیرغایبی و من میان ضمیرها تنهاست

.

.

.

تقدیر من زخمای چرکینه
دیدم بازم عکساتونو باهم
یک عمر باید بگذره با زخم
تا تو بیفتی از سرم کم کماز صلح مطلق من به جنگ و خون رسیدم
وقتی عزیزم از تـــــــــــو هم خیری ندیدم

سری جدید متن های احساسی

 

سری جدید متن های احساسی

 

رفــــــاقـــت " ســـیـــگـــار " هـــم الـــکیـــه
پـــــول کــه نــــداشــــته باشـــــی سیـــگارم تـــــنهاتــ مــــیزاره

.

.

.

رفــــــاقـــت " ســـیـــگـــار " هـــم الـــکیـــه
پـــــول کــه نــــداشــــته باشـــــی سیـــگارم تـــــنهاتــ مــــیزاره

.

.

.

ﺯﻧـﺪﮔــﯽ ﺍﻧـﮕــﺎﺭ
ﺗـﻤــﺎﻡ ِ ﺻـﺒــﺮﺵ ﺭﺍ ﺑـﺨـﺸـﯿـﺪﻩ ﺍﺳـﺖ ﺑـﻪ ﻣــــﻦ !!
ﻫـﺮﭼــﻪ ﻣــــﻦ ﺻـﺒــﻮﺭﯼ ﻣﯿﮑـﻨـﻢ ﺍﻭ ﺑــﺎ ﺑـﯽ ﺻـﺒـﺮﯼ ِ ﺗـﻤــﺎﻡ
ﻫـﻮﻝ ﻣﯿﺰﻧــﺪ
ﺑـــﺮﺍﯼ ﺿـﺮﺑــﻪ ﺑـﻌــﺪ .... !
ﮐـﻤـﯽ ﺧـﺴـﺘــﮕـﯽ ﺩﺭ ﮐــﻦ ، ﻟـﻌـﻨـﺘـــﯽ . ..
ﺧـﯿــﺎﻟـﺖ ﺭﺍﺣـﺖ ....!!
ﺧـﺴـﺘـﮕــﯽ ِ ﻣــــــﻦ
ﺑـﻪ ﺍﯾـﻦ ﺯﻭﺩﯼ ﻫــﺎ ﺩَﺭ ﻧـﻤـﯽ ﺷـﻮﺩ ..

.

.

.

ﺳﺮﻟﻮﺣﻪ ﻭﺻﻴﺘﻢ اﻳﻦ اﺳﺖ..........بَعـد از مَــرگَـم ...
جِنــازه اَم را بِســوزانـید می خواهَم ...
حَســرَتِ سَـرخاکـ آمدَنَـم به دلِ خیـلی هـا بِمــانَــد !!!

.

.

.

ﮐﻢ ﮐﻢ ﯾﺎﺩ ﺧﻮﺍﻫﯽ ﮔﺮﻓﺖ !!!
ﺑﺎ ﺁﺩﻣﻬﺎ ........
ﻫﻤﺎﻧﮕﻮﻧﻪ ﺑﺎﺷﯽ ، ﮐﻪ ﻫﺴﺘﻨﺪ ... !
ﻫﻤﺎﻧﻘﺪﺭ ...
ﺧـــﻮﺏ ....
ﮔـــــــﺮﻡ .....
ﻣﻬـــــﺮﺑﺎﻥ .....
ﻭ ﮔﺎﻫﯽ ﻫﻤﺎﻧﻘﺪﺭ ...
ﺑـــﺪ .....
ﺳــــﺮﺩ ...
ﺗﻠـــــــــﺦ...

.

.

.

.

احساس را فلک نکنیم...
این طفل معصوم چه میداند...
منطق چیست???

.

.

.

آری آغاز دوست داشتن است گرچه پایان راه ناپداست من دگر به پایان نیندیشم که همین دوست داشتن زیبا ست.

.

.

.

.

.

من تیشه بر می دارم و غم می تراشم
حتی من از این زخم مرهم می تراشم ...

.

.

.

می بوسمت در هاے و هوے گنگ آدم ها
با التهابے که رصد کرده تو را هر جا ...

در کنج عکس تو خودم را مے کشم با شوق
با یک پرینت رنگے از تصویر این دنیا ...

.

.

.

تو شدی سهم من از این دنیا یک ضمیر مخاطب مفرد ...
حیف که تو ضمیرغایبی و من میان ضمیرها تنهاست

.

.

.

تقدیر من زخمای چرکینه
دیدم بازم عکساتونو باهم
یک عمر باید بگذره با زخم
تا تو بیفتی از سرم کم کماز صلح مطلق من به جنگ و خون رسیدم
وقتی عزیزم از تـــــــــــو هم خیری ندیدم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام خوش امدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ایا این سایت خوب هست
    عاشقانه

    کد اهنگ پیشواز

    آمار سایت
  • کل مطالب : 470
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 306
  • باردید دیروز : 356
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,914
  • بازدید ماه : 4,564
  • بازدید سال : 42,467
  • بازدید کلی : 361,403