loading...
سایت عاشقانه داستان عشق
تبلیغات
جای تبلیغات
sobhan بازدید : 221 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (1)

 

ای عزیز 

تو بخشی از قلب من هستی 

زمانی می رسد که کسی تو را از من می رباید و می برد

بدون تو چگونه لحظه ها را سپری کنم، بگو

تنها بدون تو چگونه زندگی کنم

بزرگ است هکتوری که عزیزش را به دست کسی می سپارد

 

 

بقیه در ادامه مطلب

 

 

ای عزیز 

تو بخشی از قلب من هستی 

زمانی می رسد که کسی تو را از من می رباید و می برد

بدون تو چگونه لحظه ها را سپری کنم، بگو

تنها بدون تو چگونه زندگی کنم

بزرگ است هکتوری که عزیزش را به دست کسی می سپارد

جانش را از جسمش جدا می کند 

 
برچسب ها i-loveu.r98.ir , lovestory.ucom.ir ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط اشکان خادمیان در تاریخ 1393/03/12 و 0:20 دقیقه ارسال شده است

lovetostory.tk
اینم از آدرس وب جدیدت.میخوای تستش کن.ردیفه ردیفه.
این کد قالب 240*120 (عمودی)بذار تو هر جایی از وبت که میخوای.اگه فردا تا آخر شب بنرمو نذاری متاسفم ولی آدرس سایت tk تو رو حذف میکنم.
کد:

اگر خواستی یه جور دیگه بذاری در کل این آدرس عکس بنرمه:
http://s1.freeupload.ir/i/00013/pfnnzh8tcr34.gif


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام خوش امدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ایا این سایت خوب هست
    عاشقانه

    کد اهنگ پیشواز

    آمار سایت
  • کل مطالب : 470
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 738
  • باردید دیروز : 356
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,346
  • بازدید ماه : 4,996
  • بازدید سال : 42,899
  • بازدید کلی : 361,835