loading...
سایت عاشقانه داستان عشق
تبلیغات
جای تبلیغات
sobhan بازدید : 251 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)

%تا رسيدم به تو عمرم مثل عطر رازقي رفت
همه ی فصل جوونیم پا به پای عاشقی رفت

تا رسیدم به تو عمرم مثل عطر رازقی رفت

دل من تو این جزیره واسه هر دلی پناه بود

لب ساحل تک و تنها چشم به راه قایقی رفت

دیگه حوصله ندارم خسته ام خسته ی خسته

روی کتفم جای زخم و دلم از همه شکسته

اگه آهم سینه سوزه یا که حرفام پردرده

پشت این همه ترانه عاشقی جلوه نشسته

دست خالی شدم اما غزل غزل ترانه دارم

واسه امروز کوله باری پر از خاطره دارم

هم نفس تا تو رسیدی تازه شو عمر بهارم

بقیه در ادامه مطلب

%تا رسيدم به تو عمرم مثل عطر رازقي رفت
همه ی فصل جوونیم پا به پای عاشقی رفت

تا رسیدم به تو عمرم مثل عطر رازقی رفت

دل من تو این جزیره واسه هر دلی پناه بود

لب ساحل تک و تنها چشم به راه قایقی رفت

دیگه حوصله ندارم خسته ام خسته ی خسته

روی کتفم جای زخم و دلم از همه شکسته

اگه آهم سینه سوزه یا که حرفام پردرده

پشت این همه ترانه عاشقی جلوه نشسته

دست خالی شدم اما غزل غزل ترانه دارم

واسه امروز کوله باری پر از خاطره دارم

هم نفس تا تو رسیدی تازه شو عمر بهارم

واسه عاشقانه خوندن یه نفس فاصله دارم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام خوش امدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ایا این سایت خوب هست
    عاشقانه

    کد اهنگ پیشواز

    آمار سایت
  • کل مطالب : 470
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 761
  • باردید دیروز : 356
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,369
  • بازدید ماه : 5,019
  • بازدید سال : 42,922
  • بازدید کلی : 361,858