loading...
سایت عاشقانه داستان عشق
تبلیغات
جای تبلیغات
sobhan بازدید : 227 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
263045986.jpg

 

رو ســاحل سرخ دلـت اســم کسي رو حک نکن 


به اينکه من دوســت دارم حتي يه ذره شک نکن 


بزار بـــهت گـفته باشـم که ماجراي ما و عشق 


تقصير چشماي تو بود ‌‌‌، وگرنه ما کجا و عشق؟ 


ســرم تـو لاک خــودم و دلم يه جو هوس نداشت 


بس که يه عمر آزگار کاري به کار کس نداشت 


تا ايـنکه پيدا شــدي و گفتي ازاين چشماي خيس 


تو دفــتر ترانه هات يه قطـــــره بارون بنويس 

 

بقیه در ادامه مطلب

263045986.jpg

 

رو ســاحل سرخ دلـت اســم کسي رو حک نکن 


به اينکه من دوســت دارم حتي يه ذره شک نکن 


بزار بـــهت گـفته باشـم که ماجراي ما و عشق 


تقصير چشماي تو بود ‌‌‌، وگرنه ما کجا و عشق؟ 


ســرم تـو لاک خــودم و دلم يه جو هوس نداشت 


بس که يه عمر آزگار کاري به کار کس نداشت 


تا ايـنکه پيدا شــدي و گفتي ازاين چشماي خيس 


تو دفــتر ترانه هات يه قطـــــره بارون بنويس 


عشـــقمو دست کم نگير درســــته مجنون نميشم 


وقـــتي که گريه مي کني حريـــف بارون نميشم


هنـــوز يه قطره اشکتو به صـد تا دريا نمي دم 


يه لحظه با تـــو بودنو به عـــمر دنيا نـــمي دم

 

هـمين روزا به خاطــرت به سيـــم آخر مي زنم 


قصه عاشقـــيمونو تو شـــهرمون جار مي زنـــم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام خوش امدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ایا این سایت خوب هست
    عاشقانه

    کد اهنگ پیشواز

    آمار سایت
  • کل مطالب : 470
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 696
  • باردید دیروز : 356
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,304
  • بازدید ماه : 4,954
  • بازدید سال : 42,857
  • بازدید کلی : 361,793